50% על כל האתר באמצעות קוד קופון WINTER2023

*לא כולל MOSSCOT, SERENGETI, עדשות מגע ותמיסות

מאמרים

עודכן ב: אפריל 11, 2024

עדשות מתכהות בשמש – פוטוכרומטיות

עדשות מתכהות בשמש - ומתבהרות בחושך !

יתרונות וחסרונות

עדשות פוטוכרומטיות קיימות כבר זמן רב בעולם האופטיקה.
העדשות אשר מתחלפות בשמש לצבע כהה עד 70% מציעות את הנוחות של משקפי שמש מבלי להרכיב אותן מעל משקפי הראיה שלכם חוסכת לכם את ההחלפה כל הזמן בין השניים.
האם זה באמת טוב כמו שזה נשמע?
האם זה שווה את זה?

אופטיקה בליסימה יודעת את כל השאלות הרלוונטיות עבורך, לכן ריכזנו מעט מידע שיעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

יתרונות

היתרונות שיש בעדשות מתכהות בשמש יכולים להיראות ברורים, אך לא כולם ניכרים לעין. להלן כמה מהיתרונות הגדולים ביותר להשיג זוג עדשות המתכהות בשמש:

חסכונית – עדשות המתכהות בשמש יכולות להיות חסכוניות מאוד! בסופו של דבר אינך צריך לקנות שני זוגות משקפיים – משקפי שמש עם מרשם ומשקפיים רגילים. אתה מקבל את המיטב משניהם,

2 זוגות בזוג משקפיים אחד!

נוח – עדשות מתכהות בשמש נוחות מאוד, זאת מכיוון שהן חוסכות ממך צורך לסחוב שני זוגות משקפיים ולהצטרך לעבור ביניהן כדי לענות על צרכים שונים . בעזרת עדשות המתכהות בשמש תוכלו להרכיב משקפי שמש בזמן הנהיגה ועדיין להיות מסוגלים לקרוא שלטי רחוב חשובים.

מגביל את הסיכון לאובדן משקפיים – נשיאה של שני זוגות משקפיים פירושה שיש סיכוי גבוה יותר שתאבד או תמקם אחת מהן. שיש לך זוג אחד בלבד זה מקל עליך.

מגן על עיניך – עדשות המתכהות בשמש אינן מתפקדות יותר כמשקפי שמש. הם למעשה מסננים חלק ניכר מקרני ה- UV המזיקות הנפלטות מהשמש, מה שמוביל לעיניים בריאות יותר ומאושרות יותר.

סגנונות שונים – עדשות המתכהות בשמש מגיעות בשלל סגנונות, גוונים המתאימים לטעמו של כל אחד, כך שזה לא יגביל את חוש האופנה שלך !

חסרונות

אז האם החסרונות עולים על היתרונות ?

אנחנו אופטיקה בליסימה כאן כדי לעזור לך לגלות – אלה כמה מהחסרונות של עדשות המתכהות בשמש:

לא יעיל במכוניות – עדשות מתכהות בשמש, מתכהות כתגובה לקרני UV, ששמשת הרכב הקדמית שלך חוסמת. ובגלל זה עדשות המתכהות בשמש לא יכהו טוב מאוד ברכב.

הבדלים במותגים – נושא נוסף שיכול להתעורר בעדשות המתכהות בשמש הוא שלמותגים שונים יש רמות שונות של חושך וזמני תגובה שונים. שיחה עם אופטומטריסט מוסמך שלנו על העיניים על כך יכולה לעזור לך למצוא את המותג המתאים לך ביותר.

מושפע ממזג אוויר קר – עדשות מתכהות בשמש מושפעות גם ממזג אוויר קר יותר, מה שאומר שלוקח להן קצת יותר זמן להגיב לקרני UV בחורף.

לא יכול להיות מקוטב – רוב עדשות המתכהות בשמש אינן מקוטבות, מה שעלול לגרום לסנוורים קשים. הנך מוזמן להגיע לאופטומטריסט שלנו ולבחור באיזו אפשרות היא המתאימה ביותר עבורך.

אנחנו באופטיקה בליסימה, מזמינים אותכם להתייעצות עם הצוות המקצועי שלנו, עבור קבלת החלטה לגבי עדשות המתכהות בשמש המתאימה במיוחד עבורך.
מציאת הבחירה האופטימלית שלך לטיפול בעיניים עשויה להיות כרוכה בהרבה פרטים, אך זה יוביל לכך שאתה תהיה מרוצה יותר מהתוצאה.
אופטיקה בליסימה יודעת מניסיון של שנים כי היכרות עם הצרכים והיעדים החזותיים שלך היא צעד חיוני לתוצאות נהדרות!

לקביעת פגישה עבור התאמת משקפי ראיה עם עדשות המתכהות בשמש / פוטוכרומיות השאירו פרטים למטה ונציג שירות יחזור אליכם בהקדם.

השאר פרטים וניצור איתך קשר בהקדם

none